pozherukas rašė:R19 priklauso tai kategorijai mashinu, kai remontas yra brangesnis nei ji pati. Kazhkada rashiau, kad po 20t. km, pilnavertis palaikymas kainavo ~20-25 lt/100km (nors daug darbu pats dariau ir dauguma ju buvo nelabai rimti ar esminiai). plius mashina, kaip golfo klasei priklausanti, pagal savo dinamines charakteristikas labai jau neekonomishka

shia mashina ekploatuoja arba ja mylintys fanatai (kaip jusu dauguma) arba investave dafiga ir negalintys parduoti (o ishmesti gailintys)
.
Matai, tokie pareiskimai kyla is savos (paprastai blogos) patirties. Kai pirkau Reniu, pirkau todel kad pigus (kone perpus pigiau tu paciu metu Golf), maniau nesigrausiu uz tiek nupirkes ir jei nekokia masina bus. Taciau kuo toliau, tuo labiau jis man patinka

Patinka vaziavimo stiliumi (ypatingai gerai toleruoja musu prastus kelius, ypac duobetas gatves), ekonomiskumu (mano motoriukas 90 AG srebia tikrai nedaug), normalia dinamika (11 s -> 100 pagal gamintoja), bet kuo toliau tuo labiau patinka tuo, kad visiskai nebyra

(zinoma, tai ne taisykle, bet konkrecios masinos pozymis). Jei kazka tenka tvarkyti, vel ir vel isitikinu, kad jai "celka nenuimta" - nuo pagaminimo ja 9 metus vazinejusi bobike nieko nicnieko joje netvarke, niekas nicniekas nejudinta, tik tepalai keisti

Jei konkreciai, per 4 metus pakeiciau: sankaba (guolis uze ziema, tai pakeiciau ir diska 'del visa ko'), priekinius amortikus (ne tokie ir mire jie buvo, bet dabar smagiau), vairo trauke (TA dar nekibo) - viskas, daugiau nerandu ka keisti, nors noras yra

Beje, rudziu irgi vis dar nesimato, bet vos nupirkes kur reikia viska smalavau (pats, teptuku arba svrkstu)

Tiesa, vazineju neitin daug - Lietuvoj bus apie 50000 nuriedejes...