Tomukas rašė:Kai sarnyras standus - ten nera jokio musimo. Kai atsiranda laisvumas - pradeda bildet. Tada obuolys pastoviai stuksena ir laisvumas zymiai greiciau progresuoja. Veliausiai gresia tuo, kad trauke issiners, vienas ratukas pasisuks i viena puse, kitas - i kita.![]()
Cia aisku mazai tiketina, bet nesiulyciau juokauti su pakaba ir stabdziais.
Monas_ rašė:Geds rašė:sailenblokai ne visada mirtinai svarbu - tik barska - o sarnyrai prioritetas nr2 po stabdziu sistemos...
As tai sakyciau kad sarnyrai prioritetas nr1, nes be stabdziu esu visa diena issivazinejas po garazus ir nenumiriau, o jei butu issineres sarnuras tada ragas, o jei dar leki koki 130 tda net galvot baisu
aura rašė:AURAI - Renuko trauk?s antgalis apie 30 Lt. po keitimo reikia suvedim? padaryt. Kainos nuo 30 iki 50 Lt.
Fotografas rašė:Sveikut?, to netur?t? b?ti. Bet teori?kai m?stant, padanga prie? suvedim? darant gal?jo b?ti padilusi. Kiek pava?in?jus tur?t? prisitrinti prie naujo suvedimo.
Tomukas rašė:Vaziuok pas tuos kas dare suvedima kol padangos gyvos.![]()
O kokiu keliu vaziuojant traukia?
aura rašė:Fotografas rašė:Sveikut?, to netur?t? b?ti. Bet teori?kai m?stant, padanga prie? suvedim? darant gal?jo b?ti padilusi. Kiek pava?in?jus tur?t? prisitrinti prie naujo suvedimo.
Man ir anksciau traukdavo i ta pacia puse, bet pastebejau, kad kai dasipuciu padangas, tai nustoja traukti(galines leidzia, matyt del surudujusiu ratlankiu). O kiek reikia pravaziuoti kad prisitrintu? Ir ar tai nesues vel kokiu traukiu ar sarnyru
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių