Monas_ rašė:Ziuriu protingu minciu prirasyta tai ir as parasysiu savo nuomuone.
Pas mane 1721 mono su LPG, svakes standartines, Liamda zondo emuliatorius ir Landi reduktorius, daugiau viskas kaip ir neturi esmes.
Viskas veikia puikiai kol kas ir bedu dideliu kaip ir nebuvo atsirade.
Del to kad kai uzkuri dirba o kai pavaziuoji nustoja kaltinti reikia meistra kuris reguliavo dujas, nes ant salto motoro nedirba Liamda zondas ir kol variklis nepasyla gali nebandyti nieko reguliuoti. Jei yra protingas zondo emuliatorius tada po kapotu kazkurioj vietoj yra pritvirtinama tokia juoda maza plasmesine dezute su trim lempukais (raudonas, geltonas ir zalias). Jei pas jus uzkurus masina ir pasildzius arba pavaziavus kelis km dega ne vidurinis lemukas tada zinok kad yra kazkas ne taip ir gali atsirast pasaliniai navarotai kaip pvz. gesta, nedirba, ryja dujas ir t.t. Tada reiktu pasukinet reduktoriaus reguliavimo "kranelius" ir pamatysit kaip akyse sitas lempukas persijungia i kita. Va taip suriaguliavus turetu viskas buti normaliai. TURI DEGTI VIDURINIS SIGNALINIS DIJODAS(lempukas). Jei rankos nedrba tai praktiskai pas meistru nera ko net vaziuoti, nebent pasimatuoti CO pasitikrinimui.
Na tai ?tariu, kad ?itas atvejis galioja kai yra LPG su kompiuteriu valdoma nuo lambda zondo. Itariu, kad pas mane paprasta duj? ?ranga bus (pirkau jau su LPG). O duj? sanaudos n?ra ma?os, miesto salygomis ~11-12litru, trasoje ~7-8 laikant ~110km/h greiti.
Tai ar bandyt keisti reduktoriaus membran?? Nes R19 jau 1.5metuk? su dujom va?in?ja.