Indomu kiek to tepalo valgo, nes kiek zinau renai turi savybe siek tiek tepalo valgyti ir tai nera blogai. Tokia jau variklio konstrukcija. Jei klystu pataisykite.
1.7i pas mane nevalgo, bent jau as to nepastebejau kazkaip.O del kitu yra leistini galingesniems varikliams "edrumo" normatyvai, jei jau daugiau eda,tai jau negerai...
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multiex Safrane PhI, 2.2Si Espace III, 2.0 16V
Klisti kolega sie varikliukai turi siek tiek imti tepalelio, nes jau taip sukonstruoti. Ir viskas ten gerai.
Jei nepastebejai tai problemu su R19 varikliais tikrai nera daug. Nesneku apie 16V. Ten jau kita kalba.
Beje niekaip nesuprantu, kaip tie vakareiciai sugeba uzdrosti variklius. Kiba visai glusi.? Gerai gali lakstyti, kelti iki raudono. Na bet nuo to matoras nemirs
Kaip cia pasakius... pabandyk ir tu iki raudonumo paspaust ir palaikyt kuri laika, pamatysi kaip motoras pradeda trukciot , bent jau pas mane taip darosi.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multiex Safrane PhI, 2.2Si Espace III, 2.0 16V
Na tai nereikia uzlipus ant pedaliaus miegoti. Sukelei apsukas ir meti kita begi. Nes nuo to kad pjausi toliau varikli greiciau nevaziuosi. Priesingai krenta galia ir sukimo momentas.
Kas tiesa tai ne melas... net norisi kad iki 7000 daeitu, bet kazkaip nedaeina Renault varikliukai liux, nieko pries kol kas negaliu pasakyti, ir perkaitintas buvo, ir , ne paslaptis girc, perpjautas, ir nieko...
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multiex Safrane PhI, 2.2Si Espace III, 2.0 16V
detas buvo i vieta aisku prie namu teko uzblokuot nes padla labai jau gerai ejo... ir kregzde i vieta ir banditka at kaip ja ten vadina Renault 19 1.7i vs. 325 2:0 ( geda bambalistams) o su 735 dar kazkaip nesiryztu, bet matyt reikes kada
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multiex Safrane PhI, 2.2Si Espace III, 2.0 16V