GTM rašė:
del ilgu atkarpu nezinau... bet mieste tas pats sh ar as vazinejau 2.5 atm padangose, ar dabar 3.1. Kuro sanaudos lygiai tos pacios...



GTM rašė:
del ilgu atkarpu nezinau... bet mieste tas pats sh ar as vazinejau 2.5 atm padangose, ar dabar 3.1. Kuro sanaudos lygiai tos pacios...
Vdm rašė:Tai va.. pa?i?r?jau... 3000 aps pas mane yra kai riedi 115km/h
anks?iau stov?jo d??? JB0 065 - irgi buvo gana trumpos pavaros.. bet kai pakeit? ? JB3 027 ?iauriai prailg?jo...
Vdm rašė:Tai va.. pa?i?r?jau... 3000 aps pas mane yra kai riedi 115km/h
anks?iau stov?jo d??? JB0 065 - irgi buvo gana trumpos pavaros.. bet kai pakeit? ? JB3 027 ?iauriai prailg?jo...
Vikis rašė:Jo... 17i labai idomu kodel taip yra, prancuzai matyt kazko nedagalvojo, pas broliuka bulkoj, vaziuoji 100km/h rodo kazkur 2100aps. , o renuskej kokius 3000, nesamones...O del ekonomijos 5 pavara, pac pagalvok, kuo maziau apsuku laikai ir kuo didesnis greitis esant toms apsukoms, tai ir ekonomija gaunasi, aisku, jei tu vaziuosi i kalna 5 pavara ir gaza spausi iki dugno, tada jau gausis "ekonomija" i kita puse, kodel pvz. patyre vairuotojai vaziuodami i didesni kalna persijungia zemesne pavara, nes ir varikliui nesveika, ir greicio tiek neprarandi.
Truputuka sakyciau perlenkei lazda. Pagal tave jei vaziuosiu 5 begiu kokia 30km/h tai isvis ekonomija gausis. Kiataip tariant kam cia norite panaikinti begius. Jei prisimintumete kiek senesniuslaiku ant penkto begio budavo parasyta E ka reiske ekonomy ir buvo skirta vaziuoti autostrada, nemanau kad kas kardinaliai pasikeite. Tai kad prie 60 varikliukas paveza tai dar nereiskia kad tai geras (pabandyk su 1.4 varikliuku padaryti, 1.7 tai aisku jam galingumo uztenka) Dar net neaisku vaziuojant ant 90 kuriuo begiu daugiau ekonomijos butu, taciau jau pagal garsa cia prasosi 5, bet pabandyk pilnai pakrauta masina tokiu greiciu palekti iki pajurio 5, o atgal 4.
Beje masina kuri pagal popierius turbut vaziuoja 180 km/h turi penkis begiu bet kazkodel norite priversti nuo 60-70 vaziuoti iki 180 vienu ir tuo paciu begiu. Idomiai skamba jei vaizuoji ne i kalna tai galima, noreciau pamatyti kada mieste galima taip ramiai vazsiuoti ir nereiki nei didinti nei mazinti greicio.
Ka cia gincijates seskit i autamata ir pamatysit kada jungiamas koks begis ir sulyginkit su analogu t.y. mechanine (ta pacia marke, ta pati varikli) Arba dar paprastas bet brangesnis budas nulek koki 100-200km ant 60-70 km/h 5 ir 4 begiu ir klausimu neliks.
Beje as pats lakstes ir su R19 1.7l ir golfu 1.6D ir R19 1.9D ir bandes ivariu vaziavimi stiliu, bet priimtiniausia liko palakstyti, nes tai nera 2.5 l variklis ir tos sanaudos taip stiriai nesiskiria, nebent varikliui jau ragas. Ir is praktikos R19 1.9D vziuoji atostrada iki 120-130 taip kad apsukos iki 3000 ir sanaudos idelios 5.5-6l. Taip kokio galo vaziuoti 80 km/h (nors tokiu atvejudar ir sanaudo bus didesnes)
Vikis rašė:
Paprasciausia kiek nuspaudi gazo pedala, tiek tau benzo eda, jauciasi juk, gal kiek daugiau apkraunamas variklis ir tiek, siaip jei labai jau nori, gali 5 is vietos pradeti vaziuoti jei sankabos negaila...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių