Galios matavimas

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Standartinė P?V?Z » Sek, 2004-Lie-25 13:07

Man galvoje ikalta, kad galios nuostoliai matuojami % nuo perduodamos galios. Va pvz istrizakrumpliu krumpliaraciu pora nusinesa 1,5-2%, guoliu pora 0,5-1%, pusasiu tiksliai neprisimenu, bet nekazkiek skirsis. Reiskia, didejant galiai, dideja ir nuostoliai, kazkokiose protingose ribose- proporcingai. Manau, stendas tiesiog ima iprastus nuostolius ir tiek, juk jie visoms analogiskoms masinoms vienodi, imant %%.
O del padangu vis dar nesutinku :wink: cia riedejimo nuostoliai- ne transmisijos. Beje, gerokai skiriasi ir nuo ipusto oro, todel pagal sena iproti ilgoje kelioneje puciu 0,5atm daugiau.
Paskutinį kartą redagavo P?V?Z Sek, 2004-Lie-25 13:23. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomukas » Sek, 2004-Lie-25 13:13

Jau randam bendra kalba. :D As tai nesigincioju kad padangos neieina i transmisijos nuostolius. As tik aiskino ka matavo. Nedarysi gi flansu tiesiai prie stebules prisukti. Jei jau taip zaisti, geriau pagalvoti apie variklio isemima.
O del nuostoliu - jie proporcingai dideja. Labai panasi i tiese kreive gaunasi. Cia max. tie 17 ar 19 kW. Reikia paskambinti tam bachurui ir paklausti...
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Tomukas » Sek, 2004-Lie-25 13:27

Nu tai va. Pasirodo ivertina tik letejimo pagreiti... :(
Todel paklaida traukos nuostoliu yra iki 2%.
O stendas ne toks jau ir durnas. Jis ivertina visas salygas: oro slegi, temperatura, tepalo temperatura ir pagal tai skeiciuoja koreguota galia. Tai kad as neteisingai emiau proporcija. Max. traukos nuostoliai yra 17 kW.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Sek, 2004-Lie-25 14:42

Prisimenu, del to stendo veikimo kokybes gerokai 'pykosi' autoBanginiuose... Na bet jei sugeba parodyti daugmaz teisinga galia, reiskia nera kazkoks sh...

Siaip visai idomu zinoti, kokia dali sudaro aerodinaminis ir kokia riedejimo pasipriesinimai.
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomukas » Sek, 2004-Lie-25 14:51

Nu as irgi taip manau. Gamyklines galios nevirsija. :lol:
Betkoks matavimas yra labai slydus dalykas. O kai matuojamas dydis priklauso nuo aibes faktoriu - isvis... Ir kur etalonini rasti kad palyginti butu galima... O gi tik isemus varikli. Ir tai paklaidu atsiranda. Tai kad reikia ramintis. :wink:
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė tonic » Pir, 2004-Lie-26 09:28

minus rašė: jei geometrinis suspaudimas 1:9,7 ir cilinro uzpildymas lygiai atmosferos slegiu, tai matuojant kompresija ir gausim 9,7atm geriausiu atveju (jei ziedai ir voztuvai absoliut sandarus). Kadangi gaunam daugiau... tai ir yra del oro srauto inercijos.


Tai, kad nelabai... Didesnis slegis gaunamas butent del oro kaitimo, o ne del inercijos. Manau teko girdeti apie toki dalyka kaip VE (volumetrical efficiency) turinis efektyvumas ar kazkas panasaus butu. Tas dydis nurodo procentini cilindro uzpildyma ir standartiniams varikliams jis skaiciuojamas ~80%. Jis yra mazesnis nei 100% nes variklio isiurbiamam srautui sudaroma daugybe kliuciu (oro paemimo anga, filtras, kelias nuo filtro iki droselio, droselis, galvos kanalai, voztuvai), o srauto inercija tik kompensuoja dali siu nuostoliu. Beje norint sukurti pakankama oro srauto greiti reikia tikrai didesniu varikliu sukiu uz tuos kurie sukuriami sukant varikli starteriu ;)
Maximalus uzpildymas pasiekiamas toje vietoje kur variklis turi maximalu sukimo momenta. Tai yra maksimalus sukimo momentas ir yra didziausias toje vietoje kur varikli geriausiai uzsipildo oru.
Taip, kad klaidinga manyti jog sukant starteriu variklio VE yra daugiau nei 100%.

Siaip imanoma, kad atmosferinio variklio VE virsytu 100%, bet tik labai stipriai forsuotose varikliuose, su didziuliais voztuvais, specialiai tam ruosta galva, paskistynmo velenais ir ko gero atskiromis sklendemis kiekvienam cilindrui. Bet ir tuo atveju VE bus >100% tik kazkuriame diapazone, o variklio galingumas matyt virsys 100ag is 1000cc darbinio turio.
Vartotojo avataras
tonic
Stebetojas
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: Ket, 2004-Bir-10 11:20
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 12:44

Galbut ta cilindro uzpildymo koef paemiau is nelabai rimtos literaturos- uzdavinyno studentams :D Va ten mokina skaiciuoti variklio dinamika, viskas nagrinejama vien prie max isvystomo momento ir visuose uzdaviniuose nurodomas tas pats cilindru perpildymo koef, kuris daugiau uz atmosferini slegi. Reiktu tada susirasti rimtesne literatura, kad pasitikslinti :roll:
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 20:45

minus rašė:Galbut ta cilindro uzpildymo koef paemiau is nelabai rimtos literaturos- uzdavinyno studentams :D Va ten mokina skaiciuoti variklio dinamika, viskas nagrinejama vien prie max isvystomo momento ir visuose uzdaviniuose nurodomas tas pats cilindru perpildymo koef, kuris daugiau uz atmosferini slegi. Reiktu tada susirasti rimtesne literatura, kad pasitikslinti :roll:


Atsimenu ir man teko skaiciuoti varikliuka univere. Pievos ten visiskos...
Butu labai gerai, jei tas varikliukas bent jau griebti pradetu bandant uzvesti. :D O is visos grupes koks vienas gal ir uzsivestu.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Agnius » Ant, 2004-Lie-27 09:18

Tomukas rašė:
minus rašė:Galbut ta cilindro uzpildymo koef paemiau is nelabai rimtos literaturos- uzdavinyno studentams :D Va ten mokina skaiciuoti variklio dinamika, viskas nagrinejama vien prie max isvystomo momento ir visuose uzdaviniuose nurodomas tas pats cilindru perpildymo koef, kuris daugiau uz atmosferini slegi. Reiktu tada susirasti rimtesne literatura, kad pasitikslinti :roll:


Atsimenu ir man teko skaiciuoti varikliuka univere. Pievos ten visiskos...
Butu labai gerai, jei tas varikliukas bent jau griebti pradetu bandant uzvesti. :D O is visos grupes koks vienas gal ir uzsivestu.


Teko ir man univere paskaiciuoti :D as tai ir skaiciavau savo R19 varikli, sakai pievos, as tai sakyciau visiska dykuma :D , tokias nesamones gavau kad juokas ime, bet viskas buvo teisingai suskaicuota, metodika bloga buvo, gavosi kad vaziuojant 5 begiu maximaliu greiciu turejo valgyti apie 80l/100km :D
89' 1.7MPI TXE
Gaisrin? pilku kapotu
Vartotojo avataras
Agnius
Draugas
 
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: Ant, 2003-Gru-30 15:57
Miestas: Vilnius / Anyksciai / Panevezys

Ankstesnis

Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių