sveiki. 1.9 dyzelis 47kw. uzkurus ir ant laisvu rodo 1.4-1.5 apsuku, tai nera turbut normalu kiek iprastai turetu rodyti? ir kiek apsuku rodo vaziuojant 100km/h? nes pas mane rodo 3.3-3.4 cia irgi manau turetu buti maziau
ar sunkus sankabos pakeitimas? ta prasme ar nera kazkokiu niuansu pvz. kaip sunkiai prieinamu varztu ar nestandartiniu varztu kuriems atsukti reikalingi spec irankiai? aciu uz atsakymus
Sveikas prisijungęs. Apsukų rodo per daug, bet gal tik rodo per daug, reikėtu orientuotis pagal variklio darbą. Važiuojant 100km/h jei 5pav ir su dyzeliu tai turi būti mažiau nei 3000 apsukų, nebent keista pavarų dėžė ir įdėta nuo kokio benzino. Reikėtu bandyti žiūrėti koks dėžės kodas, jis paprastai būna ant tokio metalinio lapelio (skardelės) prisuktos ties variklio ir pavarų dėžės sujungimu netoli starterio tvirtinimo vietos.
Sankabos keitimas niekuo nesiskiria nuo benzino man atrodo, jokių kažkokių super raktų nereikia.
Kaišiadorys Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar Renault Espace 2.0dci 127kW - žmonai ir kelionėms | +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | https://www.monas.lt
Teisingai, reikia klausyt kaip dirba variklis ant laisvų, gal buvo nuimta tachometro rodyklė ir neteisingai uždėta, užtai dabar ir rodo pieno riebumą. O kas liečia važiuojant apie 100km/h, tai paprastam dyzeliui ir turi būti apie 2700-3000 aps/min. Turbo dyzeliui jau apie 2200 aps/min.
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
kad tachometro rodykle buvo nuimta ir blogai uzdeta tai ir man kilo tokia mintis, nes pasiklausius tai nepansu kad dirbtu 1.4 apsukosmis. o kad vaziuojant 100km/h dyzeliui gali buti 3tuks. apsuku kazkaip nesitiki
p.s. gal kas keitet pakaitinimo zvakes? kiek mazdaug kainuoja?