Puslapis 11

nesusipratimų krūva + kaip patikrint liamdą? 1721 54kW mono

StandartinėParašytas: Ket, 2011-Vas-24 22:56
andriusha
Sveiki. Mažu kas ką protingo pasakys.
Žodžiu, pastaruoju metu prasidėjo problemos. Galima sakyti, kad vienu metu viskas.
Šaltas užsikuria gerai, truputį pašilęs pradeda blūdyt - spustelėjus akseleratorių ir davus daugiau apkrovos, ypač aukštesne pavara, pradeda kalatotis variklis, pasijunti lyg rodeo ant žirgo. Žemesne pavara (arba ant laisvos pavaros) viskas tvarkoj, apsukos sukyla iškart paspaudus, tačiau kai reikia greičiau pajudėt - gaunu arba varyt ant 3 ir daugiau tūkst apsukas, arba trūkčioja labai stipriai. Sustojus prie šviesoforo ant laisvų dirba nestabiliai, reik laikyt sukėlus apsukas, nes gali užgest. Jei jau užgeso - gali ir neužsikurti - zulini zulini starterį, variklis kas kažkiek laiko lyg užspaudžiamas, sustabdomas, tada vėl raktelį persuki ir vėl zulini. Užsikuria po kiek laiko. Pastebėjau, kad ypatingai suaktyvėja tokios nesąmonės tada, kai drėgna.
Antras malonumas - kuro sąnaudos. Mieste - 13 litrų :O Bankrotas.
Žvakes , paskirstymo dangtelį žiūrėjau, valiau, laidai irgi lyg nepramušti. Supurškiau su ten purškalais, kad drėgmę atstumtų - lyg geriau, bet nėr visiškai, o ir sąnaudos liko tos pačios.
Vis čia pasiskaitau, kad būna panašių fintų nuo liamda zondo. Kaip suprantu jis keičia įtampą priklausomai nuo kažko išmetimo sistemoj. Kur jį rast, kad pažiūrėt prijungus testerį?
Išvis, kai pasiskaitau čia... Žinoma, lengviausia būtų pasikeist viską, kas kelia įtarimą, bet nu brangus gedimo radimo būdas, sakyčiau...
Ką galiu pats pasitikrint dar? Nes vien dėl kuro sąnaudų man tuoj bus pigiau su taksi važiuot...

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 08:29
Julekas
na apie drėgną orą kai užsiminei tai iškart apie žvaklaidžius pagalvojau, jei juos biški pramušinėja tai ir žvagės netvarkingai dirba (tamsoje kiek žinau tai gerai matosi ar pramuša ar ne). Šiaip atsisuk pažiūrėt gal oro filtras jau maurais apaugęs - jo požymiai panašūs:dusimas, didelės kuro sąnaudos. vat dėl laisvos eigos reguliatoriaus ir lambda zondo diagnostikos tai jau nieko nežinau, bet zondą galbūt tau pavyktų iš kokios ardomos mašinos "pasiskolinti" nors be garantijos, jog jis tinkamai funkcionuoja. Šiaip kai pradedi galvoti kokios problemos nuo ko yra tai neatmesčiau net ir kuro filtro užsikišimo versijos, nes esant nepakankamai kuro srautui variklis gali tampytis o kai visąlaik tenka smaugti apsukas tai ir "ėdrus" pasidaro :D Na o pabaigai tai nežinau ar 13 litrų žiauriai daug, bet tik esu girdėjęs, kad žiemos metu važiuojant super duper pensininko režimu pavyksta sutilpti į 9 litrus mieste o šalčiai tai nemaži ir eismo sąlygos gana sudėtingos, tad visai galimas dalykas, jog tie skaičiai nedaug sumažės. Sėkmės darbuose. :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 08:43
andriusha
Oro filtras pakeistas prieš mėnesį, aš irgi taip galvojau. Žvaklaidžiai nepramušti, bent jau kiek tai matytųsi tamsoje - tupėjau dešimt minučių ir apžiūrinėjau tamsoj. O kas dėl kuro filtro - irgi galvojau, bet tada tas dusimas būtų visą laiką, manau, ne tik kai truputį pašyla.
MAčiau kažkur aprašus, kad su testeriu galima tą liamdą pamatuot, bet nei kur, nei kaip nežinau :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 09:58
Monas_
Gal ir panašu į liamdą. Tas daiktas yra įsuktas į išmetimo vamzdyną, kurioje tiksliai vietoje priklauso nuo variklio., bet jei apžiūrinėsi duslintuvą nuo ten kur prisijungia prie išmetimo kolektoriaus tai turi pastebėt kažkaip išsikišusi ir pajungtą su laidu daiktą :) Nuotraukoje atrodo taip Paveikslėlis tik laidų skaičius skiriasi nuo variklio tipo, jei mono įpurškimas ir 54kW tai man atrodo eina 1 laidas.

Patikrinti galima jį atjungus, teoriškai variklio kompiuteris turėtų dirbti serviso režime ir apsukos bent jau turėtų nebeplaukioti. Jei nori matuot kažką tai geriausia būtų pasižiūrėt Autodata programoje kokios gali būti reikšmės ir tada bus viskas aišku.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 10:34
Ashash
Pasibandyk, kaip Monas patarė, atsijungti liamdą, bet jei didžiausios bėdos esant drėgmei, tai aš tavo vietoj dar kartą perkrėsčiau uždegimo sisemą. Pvz, pas mane panašūs simptomai buvo dėl pramušto skriejiko. Dujom užsiimantys už kelis litus užmeta gnybtus ant žvaklaidžių ir pasako ar yra bėdų uždegime.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 10:58
zarminas
gali būti problemos (pagal autodata):
-pažeistas įsiurbimo sistemos hermetiškumas
-įsiurbimo sistemos pašildytojas (intake manifold heater)
-kuro spaudimo problemos
-katalizatorius

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Vas-25 22:33
limulus
panasu i mano turetos bedos simptomus, tai nuvares i diagnostika Bosh centre issiaiskinau kad liambdai amen buvo. Pasikeiciau ir viskas normaliai dabar. Gali pabandyti atjungti liambda ir paziureti ar dings tie dusimai, tampymasis. Kuro sanaudos zinoma ne sumazes, bet jei liambda kaltas tai efekta pajausi. Arba kad ne spelioti gali vaziuot i diagnostika ir suzinoti :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 12:39
Alvydas
Man daugiau panašu į ; zarminas; nurodita problėma-; PAŽEISTAS ISIURBIMO SISTEMOS HERMETIŠKUMAS;. Mano Reniui taip buvo, kai atvariau iš Vokietijos. Dusta, dusta, net užgesta, -bet pastovejus-vel normaliai užsikuria. Tada buvo meistrai rade keurą AKLĘ ant isiurbimo kolektoriaus ,kairiau ir žemiau ipurškimo aparato.; Užglušino; gabaliuku vamzdelio sų isuktu varžteliu--IR IKI ŠIOL VAŽIOJU...Sekmes. :nod:

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 12:46
Alvydas
P.S. Del LIAMBDA ZONDO -tikrai ne dūs, o tik daug rys kūro...Pas mane, panašei, nedirba zondas,-bet dirba varyklis stabilei.

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 13:01
Audreks
man ir tas pats su degimu :( pakeiciau babina zvaklaidzius paskyrsimo dezute su skrejiku zvakes rudeni keistos tai jauciu reiks bandyt lemda pasikeist gal pageres reikalai o seip tos nesamones daros pas mani tik per dregnus orus kai pasala viskas normalei lyg nesiskiereciuoja renius :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 13:28
zarminas
Iš savo liūdnos patirties važinėjant opel vectra-
pernai žiemą grįžtant iš darbo (buvo šalta ir drėgna) pavažiavus kokį 100 metrų, nuduso mirtinai ir nei ant dujų nei ant benzo nebeužvedžiau...
Kitą rytą atvažiavau su virve ir talka- užsikūrė ir šiaip taip davažiavau iki savo kiemo ir numečiau iki pavasario...
Kolegos paprotino jog gali būti "sukritęs" katalizatorius ir jis galėjo užšalti gavęs drėgmės...
Iš tikro- išpjovus katalizatorių- problema dingo....
Blogą katalizatorių galima atskirti pagal specifinį vyšnių kauliukų kvapą iš duslintuvo :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 13:49
Audreks
pas mani kataliko is vis nebuvo kai pirkau :D o liga ta pati tai pas mane tikrai katalikas nekaltas :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 15:07
Ashash
Audreks rašė:pas mani kataliko is vis nebuvo kai pirkau :D o liga ta pati tai pas mane tikrai katalikas nekaltas :D


ar kartais neprasidėjo tau tos bėdos po to kai susukai bemwo žvakės? :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 15:15
Audreks
ne pries sukant zvakes ant duju saudydavo :D o isukus pasidare geriau bet su senom ar su naujom zvakem vis tiek dregme reikalus suknisa :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 15:28
Audreks
vistiek kai eini pirkt zvakes i servisa svarbu zinot koks sregis pas tavi :D o vienodos zvakes tinka i daug automobiliu :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Vas-26 22:47
Ashash
o gal su tinkamom visai ledas būtų.. bet 1.7mono žvakėms neišrankus turėtų būti - pačio jau gal ~70k km nekeistos su dujom draugauja...

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Vas-27 20:44
Kestukas
1.7 mono 54kw mieste 12litru trasoj 8, tepalai oro filtras tepalu filtras pries 500km pakeisti, ryja kaip rijo, diagnostiką varyt? Kiek kainuoja? Ačiū is anksto už sugaista laiką.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Kov-04 12:21
andriusha
Dabar kol kas remontai bus orientuoti į priekinio bamperio ir sparno keitimą :D Tačiau prisiruošiau prisijungt testerį prie liambdos.
Radau laidą, einantį kažkur nuo už variklio, ties greičių dėže jungtis vieno laido. Jį atjungus variklis dirbo kaip dirbęs.
Prijungus rodyklinį testerį, įtampa ant to laido šokinėjo nuo -kažkiek iki 0,5 v max, bet šokinėjo greit - ta prasme, į sekundę būdavo ir po du tris kartus nuo 0 iki 0,5 v., arba laikydavosi ant max, arba ant min, žodžiu, jokio dėsningumo nepastebėjau - variklis visą tą laiką dirbo ant laisvų apsukų. Pagazavus kartais pakildavo šiek tiek, kartais - iki maksimumo, irgi lygiai taip pat be dėsningumų. Kartais išvis rodydavo nulį, kol nepagazuodavau - tada lyg ir atsigaudavo kuriam laikui, šokinėdavo vėl.
Variklį kūrenau, kol užšilo - jokio skirtumo, kaip blūdijo rodyklė, taip blūdijo.
Taip, bandau spėti, neturėtų būti?

Beje, gal kas Klaipėdoj rastų laiko ir duotų prisijungt testerį prie savo reniaus - vis būtų su kuo sulygint? :)

Kas dėl kuro sąnaudų - važiavau savaitgalį Kaunan, tai važiuojant apie 100 - 110 km/h kuro ėmė apie 7 litrus. Gi mieste beveik dvigubai...

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Kov-04 20:11
Julekas
andriusha rašė:


Kas dėl kuro sąnaudų - važiavau savaitgalį Kaunan, tai važiuojant apie 100 - 110 km/h kuro ėmė apie 7 litrus. Gi mieste beveik dvigubai...


šiaip jei būtų lambda tai kaži ar į 7 litrus būtum tilpęs :ninja:

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Kov-05 11:25
andriusha
Pasiieškojau, kas išvis yra tas lambda zondas, tai radau visai neblogą jo aprašymą, mažu kam irgi bus įdomu
http://e-stud.vgtu.lt/users/files/dest/ ... ikimas.pdf
Ir pagal ten parašytus veikimus mano tas zondas kaip ir dirbantis, nors tie jo parodymų tarpai irgi kažkaip keistai atrodo...
Visgi gerai būtų, jei kas duotų prisijungt testerį ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Kov-07 13:35
viliusgxxx
Pas mane irgi 1,7 mono...1 laido zondas..kuros sanaudos mieste apie 10-12 ltr. vaziuoju 6 km i prieki ir 6 atgal per diena..
Vaziuopjant uzmiestyje apie 8 ltr...
Itampa2 V iki 8 V gazuoji-kyla

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Kov-07 13:37
viliusgxxx
Kokia itampa turi buti tokiam zondui ?

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Kov-07 14:06
viliusgxxx
arba skale nepaziurejau..ar voltais ar milivoltais..

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Kov-07 14:20
andriuza
viliusgxxx rašė:Pas mane irgi 1,7 mono...1 laido zondas..kuros sanaudos mieste apie 10-12 ltr. vaziuoju 6 km i prieki ir 6 atgal per diena..
Vaziuopjant uzmiestyje apie 8 ltr...
Itampa2 V iki 8 V gazuoji-kyla

Tai kad normalios tos sanaudos..Ieskai slieku ten kur ju nera.Viska pasako tavo vaziavimo stilius...ryte+ziema uzkuri masina ir nuvaziuoji 6km iki darbo,varklis net isilt nespeja ir tu ja uzgesini,po darbo vos ne tokiu pat principu kaip ryte,vaziuoji namo..as cia jokios bedos neizvelgiu,apart to,kad darbas per arti namu..turi dvi iseitis: 1.Keisk darba :D 2.Keisk masina.
Atkreipiau toki desni,kadangi apsilankau ne vienos markes automobiliu forumuose,ir jau ne vieni metai,tai ten visada galima aptikti tema kurioje zmogus skundziasi kuro sanaudomis,esminis dalykas kad jos sukuriamos kaip pradeda spausti saltukas..Ir dazniausiai beda buna,arba vazinejimas trumpais atstumais,arba beda elektros sistemoje..srauto matuokles,zondai visokie filtrai ir pns...Jei pas tave sanaudos uzmiesti butu panasios i miesto,tada gal ir sutikciau kad zondas,bet dabar kazkaip as suabejociau..Nes bent docheliui kaip zondas buvo atjungtas,sanaudos buvo apie 17-19l mieste :mrgreen:
Tuoj orai atsil ir pamatysi viska...as puikiai suprantu tave,kad bedu ieskai ekonomijoi kaip benzino kaina pasieke 4.60 :D