nesusipratimų krūva + kaip patikrint liamdą? 1721 54kW mono

Sveiki. Mažu kas ką protingo pasakys.
Žodžiu, pastaruoju metu prasidėjo problemos. Galima sakyti, kad vienu metu viskas.
Šaltas užsikuria gerai, truputį pašilęs pradeda blūdyt - spustelėjus akseleratorių ir davus daugiau apkrovos, ypač aukštesne pavara, pradeda kalatotis variklis, pasijunti lyg rodeo ant žirgo. Žemesne pavara (arba ant laisvos pavaros) viskas tvarkoj, apsukos sukyla iškart paspaudus, tačiau kai reikia greičiau pajudėt - gaunu arba varyt ant 3 ir daugiau tūkst apsukas, arba trūkčioja labai stipriai. Sustojus prie šviesoforo ant laisvų dirba nestabiliai, reik laikyt sukėlus apsukas, nes gali užgest. Jei jau užgeso - gali ir neužsikurti - zulini zulini starterį, variklis kas kažkiek laiko lyg užspaudžiamas, sustabdomas, tada vėl raktelį persuki ir vėl zulini. Užsikuria po kiek laiko. Pastebėjau, kad ypatingai suaktyvėja tokios nesąmonės tada, kai drėgna.
Antras malonumas - kuro sąnaudos. Mieste - 13 litrų :O Bankrotas.
Žvakes , paskirstymo dangtelį žiūrėjau, valiau, laidai irgi lyg nepramušti. Supurškiau su ten purškalais, kad drėgmę atstumtų - lyg geriau, bet nėr visiškai, o ir sąnaudos liko tos pačios.
Vis čia pasiskaitau, kad būna panašių fintų nuo liamda zondo. Kaip suprantu jis keičia įtampą priklausomai nuo kažko išmetimo sistemoj. Kur jį rast, kad pažiūrėt prijungus testerį?
Išvis, kai pasiskaitau čia... Žinoma, lengviausia būtų pasikeist viską, kas kelia įtarimą, bet nu brangus gedimo radimo būdas, sakyčiau...
Ką galiu pats pasitikrint dar? Nes vien dėl kuro sąnaudų man tuoj bus pigiau su taksi važiuot...
Žodžiu, pastaruoju metu prasidėjo problemos. Galima sakyti, kad vienu metu viskas.
Šaltas užsikuria gerai, truputį pašilęs pradeda blūdyt - spustelėjus akseleratorių ir davus daugiau apkrovos, ypač aukštesne pavara, pradeda kalatotis variklis, pasijunti lyg rodeo ant žirgo. Žemesne pavara (arba ant laisvos pavaros) viskas tvarkoj, apsukos sukyla iškart paspaudus, tačiau kai reikia greičiau pajudėt - gaunu arba varyt ant 3 ir daugiau tūkst apsukas, arba trūkčioja labai stipriai. Sustojus prie šviesoforo ant laisvų dirba nestabiliai, reik laikyt sukėlus apsukas, nes gali užgest. Jei jau užgeso - gali ir neužsikurti - zulini zulini starterį, variklis kas kažkiek laiko lyg užspaudžiamas, sustabdomas, tada vėl raktelį persuki ir vėl zulini. Užsikuria po kiek laiko. Pastebėjau, kad ypatingai suaktyvėja tokios nesąmonės tada, kai drėgna.
Antras malonumas - kuro sąnaudos. Mieste - 13 litrų :O Bankrotas.
Žvakes , paskirstymo dangtelį žiūrėjau, valiau, laidai irgi lyg nepramušti. Supurškiau su ten purškalais, kad drėgmę atstumtų - lyg geriau, bet nėr visiškai, o ir sąnaudos liko tos pačios.
Vis čia pasiskaitau, kad būna panašių fintų nuo liamda zondo. Kaip suprantu jis keičia įtampą priklausomai nuo kažko išmetimo sistemoj. Kur jį rast, kad pažiūrėt prijungus testerį?
Išvis, kai pasiskaitau čia... Žinoma, lengviausia būtų pasikeist viską, kas kelia įtarimą, bet nu brangus gedimo radimo būdas, sakyčiau...
Ką galiu pats pasitikrint dar? Nes vien dėl kuro sąnaudų man tuoj bus pigiau su taksi važiuot...