Puslapis 11

problema su dujomis

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Rgs-23 23:13
hakeris123
tai vat pas mane yra ideta duju iranga ir kai uzkuriu masina buna zemos apsiuko ir meksta sakrizose uzgesti kas galetu buti?

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 04:03
andriuza
O ant benzo kaip?

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 05:58
pronckus
Ant duju perjunk kai variklis truputi apsils. Kada oro filtra keitei? Kiek metu dabartiniui reduktoriui? Kada reguliuota buvo?

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 06:33
hakeris123
ant bedzino gerai viskas filtras senei keistas redukturiu 2 metai perinktas visas naujai reguluota simet

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 07:41
andriuza
Blyn kaip rasai,sudek zenklus skirybos bent kokius,nes neina suprast taves.Reduktoriui du metai jau?Ar kaip perinktas jau du metai?O del ko reguliavai siemet?Pabandyk zvakes kitas susukti.Ar keitei jas bent kada nors?Filtra oro paziurek kaip minejo.
As pirma ka daryciau,tai ziureciau zvakes :) Ir sukciau iskart naujas,arba bent pabandymui kitas geras.

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 09:23
Danas
man taip pat irgi buvo.... tai reduktoriu nusipirkau nauja ir viskas susitvarke... kas, kad atreguliavo siais metais, jei reduktoriaus membrana pavargus tu jo niekada tinkamai ir ilgam neatreguliuosi, cia gal butu protingiausia nuvaryti tau pas dujininkus ir pasikonsultuot jie tai manau geriausiai supras.... ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 09:54
Ignatio
Kokios dujų sąnaudos? Kaip ir minėjo pronckus, ant dujų perjunk kai truputėlį apšils, bet jei reduktoriaus membrana gera, tai dirba ir šaltas. Matai, su perrinkimu ten slidus reikalas, jei reduktorius bus perkaitintas ar peršaldytas, tada joks perrinkimas nebeprivers jo normaliai dirbt. Jei sąnaudos normalios, tai pasikeisk oro filtrą ir, jei yra lembdos emuliatorius, susireguliuok dujas, o jei nėra, tada pas dujininkus. Pigiausias variantas, truputėlį pariebint mišinį ant laisvų apsukų ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgs-24 11:30
pronckus
Jei butu zvakes tai variklis kalatotusi ir negraziai dirbtu ant bendzino. Vaziuojant dujom jam tiesiog uzdusta, pradzioj oro filtra reiktu paziuret. Zvakes keist reiktu kas 30000-45000(priklauso nuo motoro ir gamintojo) Kad motoras uzgestu tai visos zvakes turetu neveikt. Variklis ir ant 2 zvakiu klekses, o jei tvarkingas tai ir ant 1(isbandyta praktikoj - neuzgeso).

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-25 09:52
Danas
dar jei yra pas tave oro paimimo slanga, tai ji turi buti nukreipta i salono puse o ne i lauko puse... siaip jos galas buna pritvirtintas kazkur prie bamperio pamegink ta slanga istraukt ir nukreipt i priesinga puse.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-25 12:27
wdevil
Danas rašė:dar jei yra pas tave oro paimimo slanga, tai ji turi buti nukreipta i salono puse o ne i lauko puse... siaip jos galas buna pritvirtintas kazkur prie bamperio pamegink ta slanga istraukt ir nukreipt i priesinga puse.


kodel atgal nusukta ji turi buti?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-25 12:45
hakeris123
cia ainba kalba kur dar papildoma slanga yra variklui kuri pritvirtinta prie radijatauraus ar kur iseina nuo oro filktro dezes?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-25 19:09
Danas
dujininkai taip daro tipo daug geriau taip, negesta masina kai slanga oro i priesinga puse nusukta, taip ta slanga kuri eina nuo karbo (oro filtro dezes) iki ten kazkur link bamperio is ten ja reik islupti (nuo bamperio ja nuimti) ir i priesinga puse nusukt, pabandyk gal pageres... man tai pagelbejo toks dalykas...