Puslapis 11

klausimas del ausinimo

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 21:10
Ic3m4n
Labas vakaras gal zinoti kas gali buti, siandien vaziavau namo ir man variklio temperatura pakilo iki max uzisdege raudona lempute sustojau islipau atidariau kapota, bakelyje kur pilas antifrizas pilnas bakelis buvo , ir ejo garai, atvesinau ir toliau vaziavau pavaziuoji 150 m pakyla temp max, gal zinote koks cia gedimas ?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 21:32
2SHAE
o radijatorius uzkaista? gal termostatas neatsidaro

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 21:49
Ic3m4n
2SHAE rašė:o radijatorius uzkaista? gal termostatas neatsidaro


Nu skydelije rodo max temperatura vandens

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 21:51
sirikas
drasiai gali but kad termostatas uzsikirto

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 21:59
2SHAE
Ic3m4n rašė:
2SHAE rašė:o radijatorius uzkaista? gal termostatas neatsidaro


Nu skydelije rodo max temperatura vandens


Ar tu skiri rodykle skydelyje nuo radijatoriaus? skydelyje rodo variklio temperatura, o ne radijatoriaus, ji patiktint yra tik vienas budas - ranka paliest. Kai variklio temperatura pasiekia darbine, atsidaro termostatas ir pradeda cirkuliuoti ausinimo skystis is variklio i radijatoriu, kad atvestu ir vel atgal. Jei kaista variklis tai greiciausiai neatsidaro termostatas ir niekas variklio neausina. Kai uzkursi masina, palauk kol uzkais variklis ir paciupinek radijatoriu ir prie jo prijungtas zarnas, jei nesijaucia kad jose verdantis vanduo cirkuliuoja tai reiskiasi eini i autodaliu parduotuve pirkt nauaj termosta.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 22:15
Ic3m4n
O termostatas yra pompoj? o negali buti kad pompa parejus?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Vas-21 23:30
Ic3m4n
Kokia mazdaug pompos kaina?, pvz pas mane 1.4 o nuo 1.6 ar nuo kitokio darbinio turio pompa tiktu?

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 00:22
andriuza
As tai geriau visa varikli pasikeisciau :lol:
Tau aiskina,pirma suzinok problema o po to ja spresk.Kam tau ta pompa keisti,jei galima vien tik termostata pakeisti?

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 01:09
Raimondelis:)
pirma kart girdziu kad pas renuka termostatas pompoj yra :paranoid: zodziu taip yra trys variantai arba termostatas arba radiatoriaus daviklis arba ventiliatorius nusproges.bet jeigu sakai kad nedaug pavaziavus vel staigiai uzkyla temperatura tai greiciausiai bus termostatas.gali ji keisti net netikrines, nes kiti variantai atkrenta kadangi ziemos metu ventiliatorius ir taip nelabai reikalingas tai manau su tavo problema nesusijes.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 08:37
Alvydas
Na ir jaunimas dabar,nei BUM BUM ,nei žalio supratimo technikoi....Ką darisi....Tai va,meškiuk. Pagrindiniam menių(kaireje viršui) SPAUDI-FORUMAS. po to atsidaruseme lange randi ir spaudi -TECHNIKA,toliau atydžiai skaitai temų pavadinimus ir randi SAU REIKALINGĄ TEMĄ. Yra ten daugybė aprašymų ir nuotraukų tad ir sužinuosi,kur tavo Renuko AUŠINIMO SKYSČIO POMPA randasi. Bet nepulk ją keisti,o pirma padarik taip,kaip tau klubėčiai patarė--KAD IR PAVAŽIAVUS<UŽKAITUS VARYKLIUI-IŠLIPK IR PAČIUPINEK RANKĄ RADIATORIU IR VIRŠUTINĘ ŠLANGĄ IŠ VARYKLIO Į RADIATORIU---JEIGU NEAPSIDEGINSI-DRASIAI KEISK --TERMOSTATĄ-- o ne pompą . Kol kas-TIEK.Rašyk,kiek galesim-padėsim. :nod: :nod: :D

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 08:43
Alvydas
P.S. Aišku,jeigu pompa nevaro skysčio-irgi momentaliai užkais varyklis,bet tai-KITA TEMA.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 16:09
andrius t
jei galva dar netruko tai puiku.....

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 17:34
Raimondelis:)
andrius t rašė:jei galva dar netruko tai puiku.....


tai jei iskarto uzgesino kai pakilo temperatura tai nieko tai galvai neatsitiko.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Vas-22 18:39
andriuza
Jei stipriai uzkaito,iki kokiu 100/105 laipsniu tai galejo ir susikraipyti biski.Be to uzkaitus varikliui kiek zinau negalima iskarto jo uzgesinti,nes variklis turi dirbti laisvom apsukom ir varinejant vandeniui po sistema visa,jis turi palaipsniui atvesti.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Vas-23 06:46
pronckus
1. jeigu pompai amen tai ausinimo skyscio po sistema niekas nevarineja
2. jei termostatas uzstriges uzsidares ausinimo skystis mazu ratu sukasi
ir variklis kaista toliau

Jei pompa varineja tada galima dirbant laisvom apsukom peciuka ant max ir numusi temperatura iki darbines.

beto 100-105 laipsniu nera tragedija, variklio darbine apie 90-95.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Vas-23 12:17
limulus
irgi sakyciau kad termostatas. Pas mane kai buvo vandens pompos sparnuote nuluzusi tai girdejosi aiskus girgzdesys dirbant varikliui. Uzkures paklausyk kaip dirba, kai prasyla - paciupinek radiatoriu ir slangas, kaip jau minejo. Termostatas ne karve kainuoja, o pasikeisti ji nera sudetinga. Nesu tikras kaip reniukose peciukas pajungtas, bet zinau kad atsukus ant MAX kabinos peciuka, ir ijungus ventiliatoriu ant pilnos katuskes gali kaz kiek susimazint variklio temperatura nes ausinsis i salona. Bet cia ne iseitis zinoma, tinka jei tik iki garazo/ serviso davaziuot reikia :)

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Vas-23 12:34
andriuza
pronckus rašė:1. jeigu pompai amen tai ausinimo skyscio po sistema niekas nevarineja
2. jei termostatas uzstriges uzsidares ausinimo skystis mazu ratu sukasi
ir variklis kaista toliau

Jei pompa varineja tada galima dirbant laisvom apsukom peciuka ant max ir numusi temperatura iki darbines.

beto 100-105 laipsniu nera tragedija, variklio darbine apie 90-95.

Tai kad prie 110 vyrt jau pradeda.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Vas-23 23:24
pronckus
bent ant mano audi prie 105-110 tik radijatoriaus ventiliatorius veikt pradeda. Faktas pradzioj keisk termostata, jei nekaista - ok jei kais ziurek vandens pompa.

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Vas-24 00:02
bubka
Man buvo panasiai - uzkaisdavo variklis pavaziavus kelis simtus metru.
Priezastis (bent jau servize taip sake) - itrukimas ausinimo skyscio trumpoje zarnoje, iseinancioje is variklio mazdaug po oro filtru labiau vairuotojo puseje. Ausinimo skystis dingdavo labai minimaliai.
tuo paciu keiciau ir termostata.