Puslapis 1 iš 1
Bėda su sankaba

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-17 00:13
Vaidusia
Sveiki,
gal kas susidūrėt su panašia problema ir galit ką patarti?
Pradėjus važiuoti sankaba veikia normaliai, nuvažiavus kelis km bėgiai pradeda jungtis tik pradedant atleidinėt sankabą, atleidus kelis cm nuo grindų, dar kiek pavažiavus atrodo sankaba pradeda išvis neišsiminti, nes išmini iki galo, o bėgius turi įgrūsti per jėgą ir dantračiai žviegia "juodai". Šiaip visi, bet pirmas ir atbulinis labiausiai. Dar po kiek laiko, bėgį įgrūdus mašina pradeda važiuoti iš karto, net neatleidinėjant sankabos.
Kas galėtų būti, guolis, diskatorius ar dar kas? Ir kodėl iš karto viskas gerai, o kuo toliau tuo blogiau, o kitą dieną arba ilgiau pastovėjus vėl pradžioje viskas normaliai?

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-17 00:25
gonzikas
sankabos trosas lengvai vaiksto? gali privaziuot prie garazo pas mane paziuresim kas ten kaip vaiksto (jei nebeda iki siaures garazu dalekt). Jei ka telefonas parasytas zemiau
Re: Bėda su sankaba

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-17 18:09
3rk
Vaidusia rašė:Sveiki,
gal kas susidūrėt su panašia problema ir galit ką patarti?
Pradėjus važiuoti sankaba veikia normaliai, nuvažiavus kelis km bėgiai pradeda jungtis tik pradedant atleidinėt sankabą, atleidus kelis cm nuo grindų, dar kiek pavažiavus atrodo sankaba pradeda išvis neišsiminti, nes išmini iki galo, o bėgius turi įgrūsti per jėgą ir dantračiai žviegia "juodai". Šiaip visi, bet pirmas ir atbulinis labiausiai. Dar po kiek laiko, bėgį įgrūdus mašina pradeda važiuoti iš karto, net neatleidinėjant sankabos.
Kas galėtų būti, guolis, diskatorius ar dar kas? Ir kodėl iš karto viskas gerai, o kuo toliau tuo blogiau, o kitą dieną arba ilgiau pastovėjus vėl pradžioje viskas normaliai?
pabandyk pasiziuret i troso itempimo mechanizma. kuris randasi po pedalu. buna toks sposas. ikabinus trosa i ta mechanizma tas galiukas ant troso kur isikabina buna per mazas ir paspaudus pedala jis ilenda gilyn i itempejo plasmase. to pasekoje trosas neysimina normaliai. reikia tada paimt kokia saibute tokio diametro kaip itmpejo diametras. ipjauk. uzdek ir turetu viskas but gerai

Parašytas:
Šeš, 2009-Bal-18 11:31
Justys_jnv
tai kad i plastmase ilenda trosas buna antgaliai kampuoti o ne apvalus ir isgremzes plastmase pasilieka joje, deti shaiba nepatariu ji gali nulankstyti troso galiuka ir ko pasekoje jis tiesiog viena diena nutruks. pasiziurek ar viskas gerai su itempeju, jungiasi taip nevienodai greiciausiai del itempejo problemu. o del diskatoriaus tai pas mane buvo beda kad kol nepakaites motoras jungiasi pakenciamai o veliau pasilus neimanoma susidoroti su pavaromis. teko keisti ji, tiesa pries tai pasikeites ir pedala ir trosa kad isitikinti jog tikrai tame yra beda.

Parašytas:
Šeš, 2009-Bal-18 19:48
Vaidusia
Dabar dar važiuojant penktu bėgiu, atleidus gazą švilpti pradeda, bet tik penktu ir kol spaudi gazą garso nėra, o tik truputi atleidi ir švilpia.

Parašytas:
Sek, 2009-Bal-19 13:10
3rk
Vaidusia rašė:Dabar dar važiuojant penktu bėgiu, atleidus gazą švilpti pradeda, bet tik penktu ir kol spaudi gazą garso nėra, o tik truputi atleidi ir švilpia.
na jei jau ir svilpauja, tai varyk pas meistrus. kai uzdainuos gali but blogai.

Parašytas:
Sek, 2009-Bal-19 18:51
Monas_
Del sankabos toks jausmas kad diskatoriui amen, kas reiskia viso sankabos komplekto keitima realiai. Jokie trosai cia ne prie ko, nes is pradziu veikia normaliai, o kai masina apsyla prasideda. Del svilpimo sunku pasakyt kazka nemacius auto. Atriedek koki ketvirtadienio vakara prie Kauno pilies i aikstele, padarysim diagnostika


Parašytas:
Pir, 2009-Bal-20 12:21
V a i d a S
Na as is savo patirties galiu pasakyt kad bbz kodel taip yra, pasikeiciau sankaba su visais guoliais ir tt, trosa, pedala ir net pavaru deze.
Vistiek pasilus man liko sioks toks sunkumas perjungt, lyg neisimintu iki gali, bet tik galinis begis ir tik labai ikaitus varikliui.
nemanau kad cia diskatoriaus problema, nes kai isemiau savo jis dar buvo toks pokst, jei normaliai vazinejant dar butu laikes ilgai.
Gal thermo su mqrium pakomentuotu ka, jie ten man dare.

Parašytas:
Pir, 2009-Bal-20 14:19
3rk
V a i d a S rašė:Na as is savo patirties galiu pasakyt kad bbz kodel taip yra, pasikeiciau sankaba su visais guoliais ir tt, trosa, pedala ir net pavaru deze.
Vistiek pasilus man liko sioks toks sunkumas perjungt, lyg neisimintu iki gali, bet tik galinis begis ir tik labai ikaitus varikliui.
nemanau kad cia diskatoriaus problema, nes kai isemiau savo jis dar buvo toks pokst, jei normaliai vazinejant dar butu laikes ilgai.
Gal thermo su mqrium pakomentuotu ka, jie ten man dare.
pritariu. kai pakeite suluzusi itepimo mechanizma. kol variklis saltas budavo tai begiai mesdavosi normaliai. pasilus negaledavau ikist jokio begio. per jiega imusdavau. meisteriai aiskino, kad sankaba reikia keisti. uzteko pakeist trosa ir viskas susitvarke. taip, kad sakyt, kad jau reikia keist sankaba nedrysciau. nors jei ten visokie svilpimai ir dainavimai prasideda tai bala zino. bet didele tikimybe, kad gali buti problema del blogo troso ir del itempejo. dabar juos veza velniai zino kur gamintus. ir jei ten kas kreiva sleiva, tai ir neissimina normaliai.

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-24 00:08
Vaidusia
Šiaip dar toks papildymas būtų.

Anksčiau buvo automatinė greičių dėžė, paskui pakeista į mechaninę, bet viskas buvo normaliai, tai ar tai, kad kažkada buvo automatinė gali turėti kažkokios įtakos problemai iš esmės ?

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-24 07:41
Monas_
Nemanau. Bent jau man tai jokiu problemu nebuvo. Gal tiesiog kazkuris is keistu agregatu buvo ne tokio stovio kokio turetu buti ir tiek.

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-24 08:38
wateris
o su pagalvem kaip reikalai? ;/

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-24 21:25
widamax
Sweiki, pagalbos, kaip atpazinti, kad nuejo rato guolis (priekinis)?? dekoju is anksto.

Parašytas:
Pen, 2009-Bal-24 23:35
Vaidusia
wateris rašė:o su pagalvem kaip reikalai? ;/
Su pagalvėm reikalai neblogi rodos

. Pagalvių bėda jau pažįstama, teko susidurti

ir simptomai kiek kitokie man buvo kai pagalvės buvo "parėję".

Parašytas:
Šeš, 2009-Bal-25 16:44
Vikis
widamax rašė:Sweiki, pagalbos, kaip atpazinti, kad nuejo rato guolis (priekinis)?? dekoju is anksto.
Važiuoji tiesiai, turi girdėti ūžesį, stipriau pasuki vairą i kairę, užesys padideja arba susilpnėja, jei padidėja - dešinys guolis, jei sumažėja - kairys, na ir aišku priešingai jeigu susuki. "Bandymus" geriau atlik kelyje, kur nėra ar nedaug kitų mašinų.

Parašytas:
Šeš, 2009-Bal-25 22:28
Vaidusia
Na va, atrodo atšilus orui problema pati išlindo. Dar tiksliai nežinau, nes nesusitvarkiau iki galo, bet problema atrodo bus trukusi guma į kuria riamiasi troso šarvas. Kadangi trūkus iš apačios, tai vizualiai nesimatė, o kai pašilo oras ir suminkštėjo išlindo į "paviršių".
Sakau, dar neįsitikinęs, bet su izioliacija suveržus bėgiai pradėjo normaliai junginėtis ir tik retkarčiais truputi stringa ir švilpimas dingo. Atrodo viskas elementaru ir paprasta.

Dabar.
