Puslapis 11

pora problemu su 16v

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Sau-20 10:58
Vilkas
1.tai va turiu dvidure. suluzo begiu rankena kur eina iki greiciu dezes. turejau nuo keturdures gera. pamatavau dydis toks pat idejau ir problema atsirado: nereikia net ziedo kelt kai kalu pirma begi isijungia atbulinis. kad pirma ikalt turiu labiau i desine jungt ko pasekoje daznai antras vietoj pirmo isijungia. gal kas susiduret kaip issprest

2 kazko nustojo tepalo rodykle rodyt spaudima ir tepalo kieki karteryje.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Sau-20 13:34
rwt
del 1prob. turbut busi per "kietai" prisukes kazka reik laisvumo truputi, kad normaliai isijungti begiai, seip zinau kad traukute kazkokia ten yra ties ta vieta kur susijungia svirtis su deze, reiktu pabandyti vienam pajungineti begius kitam paziureti is apacios kaip vaiksto ta svirtis.
del 2prob. tai turbut bus daviklis arba daviklio fishke arba laidas.

Cia tokios problemos kuriu reik ieskot garaze, nes tiksliai nepasakys niekas, del ko taip yra.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Sau-20 15:27
ZeroDivide
1 problema gali būt dar dėl to, kad gal spyruoklės nedajungei (kur iš apačios eina). P.s. Kaip metant labiau į dešnę vietoj pirmo įkali antrą? Kartais ne trečią?

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-22 22:20
thermo
Begis atbulinis ir kiti sunkiai metosi begiai nesimeta del pavaru svirties obuolio sudilimo ir atbulinio kronsteino sudilimo.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-23 21:42
gonzikas
kritiskos vietos del pirmo punkto yra tos vietos ilgis kur pavaru svirtis susijungia su sakute , ten toks pasiaustas pavirsius kuris turi but islindes nustatytose ribose ir pacios stangos padetis . tavo atveju ja reiketu pasukti atleidus uzspaudeja prie sakutes kol atbulinis bus savo vietoj o pirmas pirmo vietoj o ne trecio

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 10:27
andriuza
Yra beda,o gal ir ne...Atidarius tepalo dangteli taskosi tepalas,duodi gazo dar labiau.Pas normalias auto to nera..cia pas daug ka taip,ar tik pas mane viena?Ka tipo veleneliam viskas?Ir uz kiek kas galetu kompresija pamatuot,gal zinot?Ar gal yra norinciu? :)
Po to dar vienas klausimas,tas dacikas kur rodo,kiek kuro ima kai vaziuoji jis teisybe rodo?Nes pas mane jis pastoviai apie 17-20l rodo :D vazineju ramiai as...Gali buti del liamda zondo?Kaip ji patikrinti?Snd uzmaciau kur stovi jis :D

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 10:29
andriuza
Man rodos teks mano 16V reno r19 servisiuke apsilankyt kuria diena...Nes reikia guolius pakeisti ratu..

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 10:31
ata
turi tashkytis tepalas atidarius kamsti. del kuro sanaudu reiktu diagnostika daryti.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 15:24
andrius t
velenelis nedengtas uztai ir tasko.....

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 18:43
Ignatio
andriuza rašė:Yra beda,o gal ir ne...Atidarius tepalo dangteli taskosi tepalas,duodi gazo dar labiau.Pas normalias auto to nera..cia pas daug ka taip,ar tik pas mane viena?Ka tipo veleneliam viskas?Ir uz kiek kas galetu kompresija pamatuot,gal zinot?Ar gal yra norinciu? :)
Po to dar vienas klausimas,tas dacikas kur rodo,kiek kuro ima kai vaziuoji jis teisybe rodo?Nes pas mane jis pastoviai apie 17-20l rodo :D vazineju ramiai as...Gali buti del liamda zondo?Kaip ji patikrinti?Snd uzmaciau kur stovi jis :D


Visų variklių, kurių paskirstymo velenėlis neuždengtas, tepalas yra taškomas, kaip jau kolegos minėjo. O dėl lambda zondo patikrinimo, tai labai paprasta. Užvedi variklį ir žiuri kokia yra įtampa ant zondo. Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 19:27
andriuza
Dekui :nod: Bandysim sekmadieni galvot kazka...Nes ryt lekiu i santaka,kareivuku paziuret :unibrow:

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 09:33
gonzikas
Ignatio rašė: Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.


nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 10:56
2SHAE
gonzikas rašė:
Ignatio rašė: Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.


nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.


jei matuoja multimetras potencialus skirtuma, pasimatuosi, nes itampa vistiek papildomai dar reiks pasimatuot

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 13:55
Ignatio
gonzikas rašė:nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.


Meluoji ;) niekas ten nuo 0 iki 1 V šokinėt neturi ;) Lambda įtampa paprastai kinta 0,2 - 0,8V ribose, bet tai nereiškia, kad šokinėja nuo 0,2 iki 0,8.


andriuza, truputį apgavau tave, matuok ant nuolatinė įtampos (DC) ir būtinai pašildęs variklį, nes šaltas zondas nedirba.