Puslapis 1 iš 1
Sailenblokai

Parašytas:
Pir, 2006-Lap-27 10:18
viliusgxxx
Vaziuojant per duobeles bildet priekyje pradejo, tai vienas ratas ar kitas. Na cia bus kalti sailenblokai. Pavasario pasikeist planuoju. Ale bet kad nuemes rata priskaiciavau lygtais 5 gumas: 2 prie sakes, 1 i kebula, ir dar 2 lyg stabilzatoriaus ar kokio bieso (kokia jis funkcija atlieka?)
Tai dabar nezinau ka reiketu keisti?Kuri vieta silpniausia?Kaip patikrint?
(kai golf turejau buvo be jokiu stabilizatoriu, du sailenblokai: vienas priekinis-amzinas, kitas apatinis-pakeitimas nesudetingas. Patikrinimas-spyrei is prieko i rata ir matai ar juda, arba kapota pasikelus pro plysi matyt judinant rata kaip sake vaiksto)
Dabar su R19 93 mono, net nezinau. ir kainos tu gumu ar sailenbloku butu kokios?ka keist, ir keitimo ypatumas?

Parašytas:
Pir, 2006-Lap-27 10:48
rwt
Zinau, tik kad stabilizatoriu gumos vienas vnt 7LT.
ps. pirkau prie molo, pakeitimas ju ir nesunkus.

Parašytas:
Pir, 2006-Lap-27 10:49
wateris
kokia ten guma i kebula? gal pirmiausiai pasiziurek stabilizatoriaus gumas, jos greiciausiai suplysta, bet jos nera brangios ir pakeisti lengva
o seip del barskejimo pas mane irgi i gala buvo pradeje barsket kazkas nelabai radau kas, kai isradziau visa ir keiciau traversa pamaciau kad i skyle akmenas nemazas ikrites tai turbut tas ir baladojosi


Parašytas:
Pir, 2006-Lap-27 11:15
viliusgxxx
2 gumos stabilizatoriaus, 2 ant sakes, na ir dar kur rasiau guma i kebula, ka as zinau:)Tai ir klausiu, kad nezinau. Siaip pas golfa pan. vietoje i traversa budavo ikisama sake su sailenbloku, i sailenbloka skardine ivore, varztas ir kietas priverzimas. O pas R19 kas ten? traversas kietai i kebula?

Parašytas:
Pir, 2006-Lap-27 15:32
thermo
Normalus sailenblokai nuo 25 lt, eina 4 vnt, stabilizatoriaus vidiniu gumu keisti nereikia, praktiskai amzinos, isorines apie 7 lt, pakeitimas 10 min. Traversas prie kebulo kietai (bent jau pas mane, o gal kazkas jau sudile buvo

).

Parašytas:
Ant, 2006-Lap-28 08:03
viliusgxxx
Aga gerai aciu.
bei dar toks dalykelis: pradedant vaziuoti auto traukia i keleivio puse. Stabdant viskas gerai-lygiai.Ratu suvedimas irgi gerai, vairo nelieciant rankomis kartais galima ilgai vaziuoti:)
Ar cia gali buti dar kaltas tas pats sailenblokas isbliautas?Ar jau sarnyras?Rato ar vairo traukes?

Parašytas:
Ant, 2006-Lap-28 11:43
thermo
Reikia paziureti

siaip sunku pasakyt nemacius.

Parašytas:
Ant, 2006-Lap-28 16:42
wateris
neparisu niekaip koks ten salnykas i kebula? 2 sakes, 2 stabilizatoriaus, sarnyras, trauke, amortikas, kas dar ten i kebula? ;/

Parašytas:
Ant, 2006-Lap-28 18:07
thermo
Kas nors is garazelio

i kebula. Nors ne, dar elektra i kalades eina.

Parašytas:
Tre, 2006-Lap-29 08:31
viliusgxxx
kazi kas traversas:)))

Parašytas:
Tre, 2006-Lap-29 17:40
wateris

Parašytas:
Tre, 2006-Lap-29 18:02
Roccas
viliusgxxx rašė:kazi kas traversas:)))
kazkoks velnias, mesk lauk tu ji, jei nzn kas jis ir kam reikalingas


Parašytas:
Tre, 2006-Lap-29 18:09
Saulius
viliusgxxx rašė:Aga gerai aciu.
bei dar toks dalykelis: pradedant vaziuoti auto traukia i keleivio puse. Stabdant viskas gerai-lygiai.Ratu suvedimas irgi gerai, vairo nelieciant rankomis kartais galima ilgai vaziuoti:)
Ar cia gali buti dar kaltas tas pats sailenblokas isbliautas?Ar jau sarnyras?Rato ar vairo traukes?
Atraminiai guoliai gali buti kalti.