Puslapis 12

Modifikatoriai ir kiti skysti variklio priedai

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 11:51
Agnius
Ruosiuosi keisti variklio alyva, ir galvoju pilti modifikatoriu http://www.add2oil.com/add2oil.html gal kas esat bande, ar verta prasideti su tokia chemija, ir gal zinot kiek kainuoja.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 12:29
Tomukas
Geriau uz ta skiruma normalesne alyva paimk. Buvau ir as uzsideges ipilti kokio sudo, bet pakalbejau su protingais zmonemis, internete pasiskaiciau ir apsiraminau...

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 12:37
Agnius
Alyva bus ELF COMPETITION STI 10W40 pus. sintetine, manau nebloga, o ka protingi zmones sake apie priedus?

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 09:57
Tomukas

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 15:31
Agnius
Dekui uz informacija, pasiskaiciau, pakalbejau su zmonemis kurie naudoja ADD2OIL'a, pasiskaiciau VGTU bandymu rezultatus: http://www.add2oil.com/files/tyrimai.zip , supratau ked stebuklu tikrai nepadarys, bet senai masinai tai tikrai veikia tokius svarbius dalykus kaip kompresija ir tepalo sanaudos, manau kad verta pilti.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 15:49
Tomukas
Nereikia pamirsti kad jie situos tyrimus pardeveju prasymu daro ir ne uz dyka. :D
P.S. Jei perskaitys - paliks antriems metams.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 15:56
Agnius
Labai dideles reiksmes mano apsisprendimui jie ir neturejo... ta suprantu :) , klausiau tu kurie realiai yra su jais susidure ir naudoja, aisku i varikli neilysi ir nepaziuresi kaip jie ten tas sieneles padengia :) , bet kad kompresija sunormalejo ir tepalo nevalgo tai yra faktai, kadangi pas mane yra abi sios problemos tai manau nepagailesiu keliasdesimt litu kad mano "brangioji' kuo ilgiau vaziuotu be kaprizu.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 16:04
Tomukas
Nu jei tokios bedos - prarasti nera ka. Papasakok apie rezultatus.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lie-20 18:38
Liuska
Tomukas rašė:Nu jei tokios bedos - prarasti nera ka. Papasakok apie rezultatus.

naudojo vienas zogelis, sake issyk variklis kitaip dirba,jokiu uzimu ir panasiai,norejau,bet pagailejau 43lt, nusipirkau kazkokio S uz 18 ir nieko:))))

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lie-23 15:33
Agnius
Gavau siandien 8L ELF COMPETITION STI 10W40 uz 100lt, dabar ieskosiu modifikatoriaus kur pigiau gauti :D , siais laikais taupyti reikia...

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 13:03
P?V?Z
Ar verta gera alyva gerinti? O gal gadinti? :roll:

Paskaicius ten auksciau imesta doktoranto ataskaita, panasu, kad modifikatoriais buvo visiskai panaikinta trintis variklyje. panaudojus dar kokia priemone, variklis jau dirbtu be kuro :shock: Nobelio premija jau svieciasi :wink:
Jei rimciau- tarkim doktorantas butu nustates, kad modifikatorius neveiksmingas, iskart butu priverstas daryti kita darba, galbut negautu stipendijos kitais metais etc. Va jums ir priezastis 'puikiems rezultatams' :wink:

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 15:06
Tomukas
Nusisneki. :D
Jei nustatytu kad modifikatorius nera veiksmingas, darbas butu padarytas dar geriau. Stipendija nepriklauso nuo darbo rezultato.

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 16:49
P?V?Z
Darbas butu BEPRASMIS- jei nieko nenustatyti.
O darbus atlikti reikia, besimokant :wink: Ir disertacija is kazko rasyti irgi reikes :wink:

Ta proga reiktu doktoranto paklausti, ar prisimena kiek % nuostoliu variklyje sudaro trintis? Taigi... Visai panaikinus trinti tiek pagerejimo butu sunku isspausti. Kurkas didesniu inercijos jegu nuostoliu panaikinti neimanoma, arba... Niutonas kazko netaip prisnekejo :D:D

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 20:05
Tomukas
Kaip suprasti nenustatyti nieko? Nustatyti kad modifikatorius nera naudingas - tai zymiai idomiau negu priesingai. Bent jau man. Tik pagristi reikia savo nuomone.

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 20:11
Vikis
O pakeitus tepala, tas jusu minimas modifikatorius islieka variklyje, ar po keitimo vel reikia ji pilti, o jei nepylsi gali paskui visa varikli pasikeisti. Kas nors tame darbe apie tai minima yra? Gal paprasciau tepala su molibdenu isipilti, sako labai geras dalykas, nors internete maciau raso, jog atseit automobiliu gamintojai tokio tepalo nera aprobave, bet ant bankes yra parasyta priesingai, cia apie LIQIU MOLY kalbu.

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 20:43
Tomukas
Castrol Magnatec pripiltum, tai nors zinai kad naudos yra is tepalo.

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 22:07
Vikis
Kaina kokia, ir kazkodel man atrodo, jog kazkas panasaus i molibdena is Liqiu Moly?Beje apie Liqui Moly tepalus ir apskritai cheminius priedus kas nors ka nors girdeje ar nelabai?

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 23:46
Vikis
http://www.molygen.ru/ dar cia klausimas kas pirmiau sugalvojo ar Castrol-as ar kai kas kitas, kazkodel apie Liqiu Moly esu labai geros nuomones, va reikes ju tepalo su molibdenu uzsipilt, tada pasakysiu konkreciai, kaip sakoma, savo kailiu patirsiu :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 23:48
Tomukas
As stabdzius tepiau vario tepalu kaip ir pastave rudoje tuteleje. Tipo, neblogi jie... O kiek geri - nezinau. :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lie-24 23:51
Vikis
Purskalu tuo? Brungus padla jis? Va dabar pasidomejau rimta firma pasirodo :) http://liquimoly.ru/ daug ko neturim, reikes kazka daryt.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 00:04
Tomukas
Ne purskalas ten, o tepalas konsistencinis vario pagrindu tipo. Karscio nebijo. Ayvazinejau 0.5 metu supportu kreipianciasias ir visus galinius supportus pertepes ir normaliai...

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 00:06
Vikis
Yra toks pac tepamas arba purskiamas, arba tu ne apie ta kalbi, konsistensinis yra paprastas ir su molibdenu, kurio , beje, mes neturim :)

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 00:08
P?V?Z
Na matai, jau meluoja :D
http://www.molygen.ru/
Sausa trintis plienas i pliena turi koeficienta tarp 0,10 ir 0,16, priklausomai nuo pavirsiu siurkstumo, o ten nesigedi uzrasyti 0,12 tepant 'noname' motoroil. Gal biciu medum? :wink:

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 00:11
Vikis
O jei tas tepalas ir yra noname :) , ta prasme nieko vertas :) , tai taip ir gaunasi.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 00:20
P?V?Z
Tai, gaunasi, kad su tokiu tepalu- tas pat, kas isvis be tepalo :D
Reiskia uz grietine siulomas produktas lyg ir geresnis :roll:

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 02:06
Agnius
Kad ir kokia ch***ne piltum netikiu kad pakenktu labiau negu nieko :D :D

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 11:08
Vikis
Biskeli neisikertu, ka tu nori pasakyti. Parasyta juk juodu anr balto, kad supylus ta Molygen-a trintis pasidaro nuo 0,06 iki 0,04, kai tuo metu naudojant iprasta noname tepala yra 0,12. Reikes pasidometi kiek jis kainuoja.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 13:36
P?V?Z
Cia is zinyno:
sausosios trinties koeficientas plienui gali buti 0,1-0,5 ribose,
esant silpnam tepimui koeficientas 0,008-0,08,
esant gausiam tepimui koeficientas 0,001-0,008.
O va ziuriu i ta reklamoje ivardyta prastos alyvos koeficienta 0,12 ir nesuprantu, ar ten isvis buta alyvos :shock: Isties tai experimento salygos neaiskios, gal esant mazam plotui ir santykinai didelei apkrovai rezultatas gaunasi panasus, nors sito nelaikyciau normaliomis exploatacijos salygomis.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 13:42
Vikis
Nu blin negali gi buti toks mazas koeficientas, nors jei sakai tai zinai, o apskritai ka nors apie sios firmos tepalus kas nors esat ka nors girdejes?

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lie-25 14:38
P?V?Z
Tarkim 0,10 koeficientas anaiptol nera mazas- jei tarkim gulinciam 1000kg akmeniui pastumti i sona reikia 100kg jegos- tai analogija... Variklyje veikia ir didesnes jegos.