

Sorry jei jau tokia tema yra

Ignatio rašė:Visų pirma 1,8 pilnas įpurškimas turi 79 arba 81kW, visų antra - reikia žiūrėt oro filtrą, gal sušlapo ar jau savo atitarnavo ir reikia keist, visų trečia, be kokių nors indikatorinių prietaisų nieko nesureguliuosit, jei nėra lembda zondo emuliatoriaus su indikaciniais diodais arba neturit kokio nors vadinamo air/fuel meterio. Sprendimas - jei nėra lembda emuliatoriaus, perkat emuliatorių, statot jį į vietą ir tvarkingai užvirinę išmetimo traktą iki lembda zondo reguliuojat dujas patys kada norit ar kada reikia, arba mokat tą patį 30lt, kurį kainuoja emuliatorius, dujuninkui, kuris sureguliuos vienąkartAsmeniškai pats naudojuosi emuliatorium ir nematau bėdų, pas dujininkus dar neteko lankytis
P.S. Šita seka tinka tik dar geram reduktoriui, t.y. , kada jis dar leidžiasi reguliuojamas, jei sureguliuoji, pergazuoji ir vėl išsireguliavęs - mesk jį velniop ir pirk naują. Apie perrinkimą negalvok, iš esmės perrinkimas - loterija, 50/50, kad normaliai važiuos, nes nežinia ar readuktorius buvo perkaitintas ar buvo peršaldytas ar dar koks velnias jam ten atsitikęs.
Daryla rašė:Ignatio rašė:Visų pirma 1,8 pilnas įpurškimas turi 79 arba 81kW, visų antra - reikia žiūrėt oro filtrą, gal sušlapo ar jau savo atitarnavo ir reikia keist, visų trečia, be kokių nors indikatorinių prietaisų nieko nesureguliuosit, jei nėra lembda zondo emuliatoriaus su indikaciniais diodais arba neturit kokio nors vadinamo air/fuel meterio. Sprendimas - jei nėra lembda emuliatoriaus, perkat emuliatorių, statot jį į vietą ir tvarkingai užvirinę išmetimo traktą iki lembda zondo reguliuojat dujas patys kada norit ar kada reikia, arba mokat tą patį 30lt, kurį kainuoja emuliatorius, dujuninkui, kuris sureguliuos vienąkartAsmeniškai pats naudojuosi emuliatorium ir nematau bėdų, pas dujininkus dar neteko lankytis
P.S. Šita seka tinka tik dar geram reduktoriui, t.y. , kada jis dar leidžiasi reguliuojamas, jei sureguliuoji, pergazuoji ir vėl išsireguliavęs - mesk jį velniop ir pirk naują. Apie perrinkimą negalvok, iš esmės perrinkimas - loterija, 50/50, kad normaliai važiuos, nes nežinia ar readuktorius buvo perkaitintas ar buvo peršaldytas ar dar koks velnias jam ten atsitikęs.
Na registracijos lape raso 66kw,bet nesigincinsiu ir nesigilinsiu nes gali but kad ir klystudidele tikimybe tada lieka kad oro filtras pavargo
na ka aciu bandysim pakeist oro filtra o paskui ziuresim
konjooo rašė:o kur ta emuliatoriu gautnes pas dujininkus buvau nuvares tipo sureguliavo ta 15 ltr simtuj
poto pats pasukinejau eme 10-11 o db kaip pasalo 17 apbsurdas
pronckus rašė:Atsiprasau jei ka izeisiu ar supykdysiu, bet tai tik mano asmenine nuomone: bendzinas skirtas automobiliams, salerka - traktoriam, isskyrus naujos kartos dyzeliu varomus automobilius, o dujos - blynam kept namie ant dujines. Garaze su duobe laikyt negali apdujintos, variklio resursas mazeja ir stipriai, duslintuvas puna daug greiciau, droziant daug greiciau isdega voztuvu lizdai, laikui begant pradeda streikuot bendzino padavimo sistema, ausinimo sistema, reduktoriaus keitimas kas keli metai, jeigu tiesiogine kas 4 metai ir purkstuku, reguliavimai, dvieju kuro sistemu prieziura ir dar daug minusu... Taigi uz dujas geriau dyzelis 100 kartu, ekonomiski + naujos kartos nebijo agresyvaus vaziavimo. O jei nori tik draskyt, tai bendzinas idealiausia.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių